Subject: Vs: COVID-19 kiirtestid
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: "Anna Sjomina" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 12:14:40 +0300

Tere

Terviseameti kaudu ei ole võimalik kiirteste tellida.  Soovitan Teil 
küsimusega pöörduda Tervisekassa (info@÷tervisekassa.ee) poole.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Anna Sjomina <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 12. september 2024 10:00
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: COVID-19 kiirtestid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Anna Sjomina, koolitervise teenuse juht, OÜ Corrigo, Jõhvi.  Kas on 
võimalus saada Covid-19 kiirteste?

Lugupidamisega

Anna Sjomina

õde (koolitervishoid, teenuse juht)

anna.sjomina <mailto:[email-masked]> @corrigo.ee

Corrigo OÜ

 <http://www.corrigo.ee/> www.corrigo.ee

+372 5851 7991

Jõhvi Haigla SA

 <http://www.xn--jhvihaigla-2bb.ee/> www.jõhvihaigla.ee

 <https://goo.gl/maps/tfhtuxCJgd75WJNA8> Hariduse 5, 41534 Jõhvi

Corrigo Hambaravi

 <http://www.corrigohambaravi.ee/> www.corrigohambaravi.ee

Corrigo Estetica

 <http://www.corrigoestetica.ee/> www.corrigoestetica.ee

Valgevilla

 <http://www.valgevilla.ee/> www.valgevilla.ee

  <https://docs.google.com/uc?export=download&id=1aMcQif9IKBHs4HjeGdhfAy3pkqnj1NEz&revid=0B7tMGaLlWXskMUtJY2szT25ocER4d093S1JGNWsvTTdXTFR3PQ>

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.